ONDERSTEUN DE STICHTING

Help Stichting FEEL meer mensen helpen.

MAAK EEN IMPACT

Dankzij de ondersteuning van particulieren, bedrijven en organisaties kunnen wij een grotere groep kwetsbare mensen helpen aan een vitalere en daarmee gelukkigere toekomst. Een niet te onderschatten impact op hun leven. Help je ons mee?

CROWDFUNDING

Doe mee en doneer via WhyDonate aan de FeelClub.

Stichting FEEL heeft een inzamelingsactie georganiseerd via WhyDonate om de FeelClub voor meer mensen met een verstandelijke beperking mogelijk te maken. Help je ons mee?

DONEREN

Doe een eenmalige donatie aan Stichting FEEL.

Via het donatieformulier hieronder kun je direct een eenmalige of terugkerende donatie doen aan Stichting FEEL waardoor wij meer mensen met een beperking kunnen helpen. Klein bedrag, groot bedrag, met elke donatie zijn wij ontzettend goed geholpen.

BORDSPEL

Speel het Fit-Spel thuis met je familie en vrienden.

Met ons zelf ontworpen Fit-Spel haal je een leuk bordspel en interactieve work-out in huis. Geschikt voor zowel beginners als geoefende sporters gelijktijdig. Met de aanschaf steun je ook meteen Stichting FEEL. Het Fit-Spel koop je voor €29,95 en is beperkt beschikbaar. Wees er dus op tijd bij!

DONATEURS

Deze gingen je al voor. Onze zeer gewaardeerde donateurs.

TANKSTATIONS EN SMEERMIDDELEN

Vollenhoven, lid van AVIA, steunt Stichting FEEL.

AUTOMOTIVE

Automotive Groep Van Mossel steunt Stichting FEEL.

EENMALIGE DONATIE

Maak meteen een eenmalige donatie online.

Vul het donatieformulier hiernaast volledig in, kies zelf het bedrag dat je wilt doneren en maak dit bedrag in makkelijke vervolgstappen direct aan ons over. Heel hartelijk dank!

Binnenkort beschikbaar doneer functie.

Dit is nog een testopstelling hiermee kun je dus nog niet echt geld overmaken.
Toch graag alvast doneren? Jouw hulp is meer dan welkom. Stuur even een mailtje naar info@stichtingfeel.nl. Wij komen graag met je in contact.

Bedrag